Å holde med et lag

Idrett er viktig for svært mange av oss både når det kommer til å utøve det selv, eller når man følger med andre. Mange nordmenn holder med et lag de liker, enten fordi laget er fra hjemmbyen eller på bakgrunn av de ulike prestasjonene. Å være supporter byr på mye felleskap med andre supportere, samt mange dager med spennende ligaer og turneringer.

Å ha et favorittlag

Når man først har et favorittlag skaper det stemning med egen lagtrøye når man ser på kampene. Det skaper samhold og hygge å få se kampene med venner som også har på seg supporterutstyr. Er du interessert i sjekke forskjellig supporterklær, klikk her. Når du skal velge drakt er draktnummer viktig. De ulike numrene er tilknyttet ulike roller og spillere på laget. Vil du støtte en favorittspiller, eller kanskje draktnummeret til en legende?

Ulike drakter til ulike idretter

Nordmenn flest er glad i Premier League eller La Liga, og det finnes alle slags supporterklær til lagene som spiller. De mest populære klubbene som Liverpool FC, FC Barcelona og Manchester United har mengder av supporterklær. Likevel finnes det andre idretter som du kan interessere deg for. Den amerikanske basketballigaen, NBA, og den amerikanske fotballigaen, NFL, er eksempler på dette.